Jan Geschrieben 12. Dezember 2005 Geschrieben 12. Dezember 2005 Romeo & Julia im Mittelalter...Für meine Freundin wär das was... ;)TrailerThis longtime dream project of executive producer Ridley Scott explores the medieval legend of a princess and warrior's love affair, which threatens to tear apart an uneasy peace between England and Ireland. A tale of epic battles, royal intrigue and a timeless, star-crossed passion.Director: Kevin ReynoldsScreenplay by: Dean GeorgarisProducers: Lisa Ellzey, Giannina Facio, Moshe Diamant, Elie SamahaExecutive Producers: Ridley Scott, Tony Scott, Jim Lemley, Frank Hübner, John Hardy, Matthew StillmanCast: James Franco, Sophia Myles, Rufus SewellOfficial Website:http://www.tristanandisoldemovie.com/
DJ_Biohazard Geschrieben 12. Dezember 2005 Geschrieben 12. Dezember 2005 Hehe von Ridley Scott ??WTF ??? Ohman
Dahak Geschrieben 12. Dezember 2005 Geschrieben 12. Dezember 2005 hm also bis auf ridley scott sagen ma die namen jez net wirklich was, aber ich denk, der film könnt schon was werden. ....legend of a princess and warrior's love affair, which threatens to tear apart an uneasy peace between England and Ireland....- kenn da jemanden dem das fix taugen würd - ha muss ich mal dafür werben *g*
Empfohlene Beiträge