Eine neue Single ist scheinbar im Anmarsch:
https://www.instagram.com/reel/DZu5gLzNU6z/?igsh=ZjQybXV6bWFlejJt
01. (Gigi Dag & Luca Noise Cinecosmic Mix)
Keine Ahnung, wo das sonst gepasst hätte, ich wollte auch keinen extra Thread aufmachen...
Hier ein MDR-Artikel über die ehemalige MAD Disco in Eisenach, in dem es zum Teil auch um ein Gigi Live im Jahr 2000 geht! 😃
https://www.mdr.de/nachrichten/thueringen/west-thueringen/wartburgkreis/mad-disco-brand-party-wagner-100.html
Audio: https://www.mdr.de/nachrichten/thueringen/west-thueringen/eisenach/audio-mad-gigi-dagostino-party-100.html
Jetzt geht es aber los erst Lenntis Formamentis dann eine neue Singel jetzt kann es nur besser werden freue mich schon darauf. Ein schöner Auftakt für diesen Sommer
I don't think this (possible) new album is the one Gigi mentioned he was working on in that interview, especially since the songs sound more old than new. I trust the new album he mentioned in the interview will be LTIII haha.
But for now, I welcome this possible new release. A new album is definitely needed.
Hopefully this is the beginning of many albums that Gigi and Luca will release, bringing to light all the music they haven't published yet. It's time, after 20 years, that they start sharing their hits with their fans, hahaha.